جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کتاب نگاه دوم

حوزه/ نویسنده کتاب «نگاه دوم» گفت: این کتاب بر اساس شرح متن به متن نگارش شده است یعنی برای شرح هر فراز از ۴۰ فراز بیانیه گام دوم انقلاب از سایر سخنرانی‌ها یا مکتوبات مقام معظم رهبری استفاده شده است.

حجت‌الاسلام عبدالله مجدمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه بیان کرد: کتاب «نگاه دوم» بر اساس شرح متن به متن نگارش شده است یعنی برای شرح هر فراز از ۴۰ فراز بیانیه گام دوم انقلاب از سایر سخنرانی‌ها یا مکتوبات مقام معظم رهبری استفاده شده است.

وی تصریح کرد: طبق بررسی‌ها و تحلیل‌هایی که بر متن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی صورت گرفته است می‌توان گفت اقتصاد مقاومتی و مبارزه با فساد دو مورد از مهم‌ترین محورهای این بیانیه است.
 استاد حوزه علمیه قم با اشاره به مباحث مربوط به عدالت اجتماعی در بیانیه گام دوم انقلاب اذعان کرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه عنوان کرده است "در نظام اسلامی ما، برقراری عدالت موجب مشروعیت نظام سیاسی ما می‌شود و سبب می‌شود که نظام سیاسی ایران از نظام‌های غربی جدا شود".
حجت‌الاسلام مجدمی با بیان اینکه راهکارهای تحقق عدالت اجتماعی در بیانیه گام دوم انقلاب به صورت دقیق عنوان شده است افزود: مقام معظم رهبری در خصوص برقراری عدالت اجتماعی در جامعه اسلامی اصل پیشگیری بهتر از درمان است را مورد تأکید قرار داده.
وی اضافه کرد: در بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری خطاب به مسؤولان جمهوری اسلامی ایران عنوان داشته است که اگر مسؤولان عدالت را رعایت کنند می‌توانند سطوح میانی مدیریتی و مردم عامه جامعه را ترغیب به رعایت عدالت کنند.
نویسنده کتاب «نگاه دوم» ادامه داد: مرتضی هاشمی حدود پنج ماه تحقیقات گسترده‌ای در خصوص بیانات مقام معظم رهبری به منظور تشریح مستند این بیانیه انجام داده است و در حقیقت محقق این کتاب است.
حجت‌الاسلام مُجدمی عنوان کرد: متقاضیان برای تهیه این کتاب می‌توانند به فروشگاه‌های کتاب یا به سایت اینترنتی پاتوق کتاب فردا مراجعه کرده و این کتاب را خریداری کنند.

313/61

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha