جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

 حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب وروحاینون استان قزوین گفت:  ملت با بصیرت ایـران اسـلامـی، پشتیبـان ولایت فقیه و نظام‌الهی است و با لبیک به رهنمودهای مقام معظم رهبری با صبر و استقامت در برابر دنیای استکبار ایستادگی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی صبح امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین ضمن تسلیت فرا رسیدن شهادت حضرت امام هادی (علیه السلام)، گفت: اهل‌بیت (علیهم السلام) اسوه‌های بی‌بدیل بشریت هستند و بی‌تردید مشکلاتی که انسان امروز با آن دست به گریبان است، با رجوع به سیره و سبک زندگی معصومین (علیهم السلام) حل شدنی است.

وی خاطرنشان کرد: بزرگان دین به‌عنوان بهترین الگوهای رفتاری برای بشریت فرستاده شده اند، که بایستی سیره زندگانی آن بزرگواران در تمامی ابعاد زندگی ما جریان داشته باشد.

حجت الاسلام مصطفایی ضمن تقدیر از حضور به یاد ماندنی ملت ایران در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن، بیان کرد: حضور ملت ایران در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن مشتی محکم بر دهان استکبار و دشمنان نظام و انقلاب بود.

وی ادامه داد: در ۴۲ سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد هر ساله در یوم الله ۲۲ بهمن شاهد بزرگترین حضور مردم در صحنه بودیم و مردم ایران با حضور میلیونی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حمایت و پشتیبانی از نظام اسلامی و ولایت فقیه را نشان ‌می دادند، اما امسال راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی شکل تازه‌ای به خود گرفت و به صورت خودرویی برگزارشد.

وی اظهارکرد: این حضور پرشور باعث دلگرمی دوستداران انقلاب و موجب ناامیدی دشمنان نظام اسلامی بود و باید قدر مردم همیشه در صحنه را بدانیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: ملت با بصیرت ایـران اسـلامـی، پشتیبـان ولایت فقیه و نظام‌الهی است و با لبیک به رهنمودهای مقام معظم رهبری، در برابر دنیای استکبار ایستادگی می‌کند و این مهم را  با خلق حماسه‌های مختلف به اثبات رسانده است.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha