جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
استاندار فارس

حوزه/ استاندار فارس گفت: تشکیل ۱۰ کارگروه ذیل شورای عالی قرآن در فارس یک کار بسیار عجیب، وقت‌گیر و پیچیده خواهد بود و به نظر می‌رسد که کارگروه‌ها را به‌صورت موضوعی دسته‌بندی کنیم، به جای ۱۰ کارگروه می‌توان ۳ کارگروه ذیل شورای عالی قرآن استان تعریف کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، عنایت‌الله رحیمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس که در سالن جلسات دفتر امام جمعه شیراز برگزار شد، در خصوص تدوین اساسنامه‌ شورای عالی قرآن استان، اظهار کرد: تعدد سامانه‌ها و کارگروه‌ها از جمله مشکلاتی است که در کشور با آن مواجه هستیم.

وی در ادامه اضافه کرد: تشکیل ۱۰ کارگروه ذیل شورای عالی قرآن در فارس یک کار بسیار عجیب، وقت‌گیر و پیچیده خواهد بود و به نظر می‌رسد که کارگروه‌ها را به‌صورت موضوعی دسته‌بندی کنیم، به جای ۱۰ کارگروه می‌توان ۳ کارگروه ذیل شورای عالی قرآن استان تعریف کنیم، در غیر این صورت تا زمانی که بخواهیم نظرات ۱۰ کارگروه‌ را جمع‌بندی کرده و به شورای فرهنگ عمومی بیاوریم، زمان بسیار زیادی طول می‌کشد.

استاندار فارس عنوان کرد: اعضای شورای فرهنگ عمومی نباید گمان کنند که از مسئولان و دست اندرکاران تهران در رابطه با راه اندازی این شورا کمتر می دانند، زیرا کار کارشناسی انجام می‌دهند و بسیاری از ریزه‌کاری‌ها را بهتر و دقیق‌تر می‌دانند.

وی در پایان از عموم مردم که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور فعال داشتند قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha