سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 944281
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
تصاویر/ نشست میثاق با امام زمان(عج) و تجلیل از فارغ التحصیلان حوزه خواهران سمنان

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از پذیرش بیش از ۳۶۰ بانوی طلبه، امسال در مدارس علمیه این استان خبر داد .

اکرم مهرابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه ثبت نام از داوطلبان خواهر ورود به حوزه های علمیه از ۲۵ بهمن ماه آغاز شده است، گفت: خواهران علاقمند ورود به حوزه علمیه استان لرستان می توانند به مدارس علمیه و یا سایت مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به نشانی www.paziresh.whc.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند. 

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه امسال بیش از ۳۶۰ طلبه با ملاک کیفیت محوری در مدارس علمیه خواهران استان پذیرش خواهند شد، خاطر نشان کرد: ۲۹۰ طلبه در مدارس سطح ۲ و ۷۵ طلبه در مدارس سطح ۳ خواهران لرستان پذیرش خواهند شد.

مهرابی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۳ مدرسه علمیه خواهران در استان لرپستان در سطوح ۲ و ۳ فعالیت دارند، گفت: هم اکنون قریب به ۱ هزار و ۲۰۰ طلبه در دو سطح ۲ و ۳ به فراگیری علوم حوزه مشغول هستند .

وی در پایان یادآور شد: تمام  برنامه های تبلیغی و اطلاع رسانی در شهرها،مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج، ادارت و نهادها و فضای مجازی برای پذیرش در حال انجام است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha