جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جهیزیه

حوزه/ فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) بسیج طلاب استان قم از تهیه و توزیع ۵۰ سری جهیزیه و اهدای آن ها به دختران خانواده های محروم قمی در سال جاری خبر داد.

ایران روح پرور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به این که بانوان بسیجی طلبه و به خصوص گروه های جهادی خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم در سال شیوع کرونا، فعالیت های گسترده و چشمگیری در عرصه های مختلف در زمینه خدمت رسانی و محرومیت زدایی داشتند، اظهار داشت: تهیه و توزیع ۵۰ سری جهیزیه و اهدا به دختران دم بخت خانواده های محروم و کم بضاعت، طبخ و توزیع حدود ۲۰ هزار پُرس غذای گرم، تهیه و توزیع بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی و نیز فعالیت گسترده در زمینه تولید و توزیع ماسک و دیگر اقلام بهداشتی، تنها بخشی از فعالیت های بانوان جهادگر بسیجی این سازمان به شمار می رود.

وی افزود: از دیگر فعالیت های بانوان طلبه جهادگر در سال ۹۹ می توان به حضور حدود ۱۶۰ خواهر طلبه بسیجی در بیمارستان های قم در زمینه مقابله با کرونا و کمک به کادر بهداشت و درمان استان و همچنین فعالیت ۱۵ تن از بانوان در غسالخانه ها اشاره کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمة الزهرا(س) همچنین گفت: بخش مهم دیگر فعالیت های گروه های جهادی ما ناظر به بحث ایجاد شغل بوده که در همین راستا به لطف الهی توانسته اند برای بیش از ۴۰ بانوی خانه دار قمی در عرصه هایی چون خیاطی، پخت نان، طب سنتی، گل آرایی و تزیینات خانگی و ... اشتغالزایی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha