جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
میرزایی

حوزه/ قائم مقام ستاد امربه‌ معروف و نهی‌از منکر کشور با بیان اینکه هزار و ۳۰۰ گروه جهادی تخصصی امربه‌معروف در کشور وجود دارد، گفت: در سال ۱۴۰۰ این تعداد به ۱۰ هزار گروه جهادی متخصص در ۱۶ عرصه مختلف خواهد رسید.

حجت‌الاسلام روح‌الله میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر، یکی از مهمترین کارهای در امر به معروف و نهی از منکر تبیین و تشریح آن عنوان کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از کارهای سخت است و نباید آن را محصور و زندانی کرد.

قائم مقام ستاد امربه‌ معروف و نهی‌ازمنکر کشور با بیان اینکه معنای حقیقی امر به معروف و نهی از منکر به درستی تعریف نشده است گفت: دشمن بر علیه امر به معروف و نهی از منکر کار ویژه ای دارد و در مقابل آن امر به منکر و نهی از معروف ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بین مردم زنده نیست گفت: عده ای امروز دوست دارند که امر به معروف و نهی از منکر در معنای حداقلی خود بماند از این طریق به منافع و مطامع خود برسند و با ایجاد دو قطبی های اجتماعی سیاسی از آن در انتخابات استفاده کنند.

حجت‌الاسلام میرزایی باید زیبایی امر به معروف و نهی از منکر را به زندگی خود بیاوریم به تغییراتی در ساختار ستاد امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: مدت ۲۵ سال این ستاد مسیر دیگری را رفته بود اما از سال ۹۷ تغییراتی در چارت سازمانی صورت گرفته و معاونت ها از شش معاونت به سه معاونت تغییر یافت.

قائم مقام ستاد امربه‌ معروف و نهی‌ازمنکر کشور افزود: یکی از کارهایی که صورت گرفت بازخوانی فرمایشات امامین بعد از انقلاب را شروع کردیم.

وی با بیان اینکه هزار و ۳۰۰ گروه جهادی تخصصی امربه‌معروف در کشور وجود دارد، گفت: در سال ۱۴۰۰ این تعداد به ۱۰ هزار گروه جهادی متخصص در ۱۶ عرصه مختلف خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha