جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نوید دانایی

حوزه/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: ۱۲ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، نوید دانائی، پیرامون آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس بیان داشت: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۶۸۳۹ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته (از ۲۶ بهمن الی ۲۷ بهمن ماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و بدین ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به چهار هزار و ۵۲۱ نفر رسیده است و دوازده هزار و ۳۱۸ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

وی ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به ۳۸۰۰ نفر رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha