جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
افتتاحیه

حوزه/ مدیر کل امور اجرایی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی از افتتاح سالن نمایش و استودیوی اشراق در معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم احمدنژاد در گفت و گویی، تصریح کرد: سالن نمایش و استودیو اشراق در ساختمان معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی ساخته شده است.

وی افزود: این سالن ظرفیت پذیرش ۴۲ نفر تماشاگر را دارا بوده و از آنجایی که گستره‌ی فعالیت این معاونت در زمینه‌های مختلف از قبیل آموزش، تولید، جشنواره‌ها، انجمن‌ها، نشریات فرهنگی و ادبی، نگارستان اشراق، کتابخانه‌ی تخصصی ادبی هنری و… می‌باشد، به‌منظور پاسخگویی به نیاز مبلغان، گروه‌های تبلیغی، هنرمندان و هنرجویان این مکان‌ آماده سازی شده است.

مدیرکل امور اجرایی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه ادامه داد: آموزش‌ هنرهای ادبی، تجسمی، تصویری، کارگاه‌های هنری و رسانه‌ای نیز در این مکان برگزار خواهد شد که به طور قطع فضای یادگیری را بهبود خواهد بخشید.

وی در پایان از حمایت‌های مادی و معنوی حجت‌الاسلام‌والمسلمین استاد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی و همچنین از حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیزاده و تمامی همکاران در معاونت محترم منابع انسانی و پشتیبانی به‌ویژه همکاران اداره کل پشتیبانی دفتر قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha