پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: حرکت در مسیر ولایت فقیه در جامعه اسلامی زمینه ساز ترقی اجتماع می گردد و بالعکس این موضوع کسانی که در مقابل ولایت فقیه قرار گرفتند به بیراهه کشیده می شوند و از حقیقت به تدریج دور می گردند.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان عنوان کرد: یکی از ویژگی های جامعه اسلامی از ابتدا این بوده است که این اجتماع همواره زعیم و رهبر داشته است و از این حیث نسبت به دیگر جوامع برتری خاص خود را داشته و دارد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: بعد از رسول اکرم (ص) زعامت و رهبری امور مسلمین به دست اهل بیت علیهم السلام افتاد و جامعه مسلمین زیر لوای این بزرگان قرار داشت و همین امر زمینه شکوفایی جهان اسلام گردید.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بعد از انبیاء و ائمه اطهار اکنون مسئولیت جامعه اسلامی بر عهده ولایت فقیه است و به عبارت دیگری ولایت فقیه ادامه دهنده راه انبیاء الهی و ائمه اطهار علیهم السلام می باشد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: بنابراین امروز حرکت در مسیر ولایت فقیه در جامعه اسلامی زمینه ساز ترقی اجتماع می گردد و بالعکس این موضوع کسانی که در مقابل ولایت فقیه قرار گرفتند به بیراهه کشیده می شوند و از حقیقت به تدریج دور می گردند.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: لذا کسانی که به هر علت و عنوان به دنبال تحریف و زیر سئوال بردن جایگاه ولایت فقیه در اسلام هستند به دنبال چندین هدف شیطانی و غیردینی هستند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: این افراد می خواهند که جامعه اسلامی را با گفته ها و نظریات پوچ خود از خیر و برکت داشتن ولی فقیه محروم سازند تا راحت تر بتوانند به مطامع خود برسند و اکنون نمونه هایی از این تلاش های مذبوحانه را در جامعه به عینه می بینیم.

این استاد حوزه علمیه کردستان تاکید کرد: بنابراین جبهه گیری در مقابل ولایت فقیه از سوی برخی از جریانات را می توان تلاشی برای ایجاد خلا در جامعه اسلامی دانست، تلاشی که اهداف شوم بسیاری پشت آن پنهان شده است.

حجت الاسلام محمودی در پایان سخنان خود گفت: تا زمانی که در مسیر و سیره ولایت فقیه باشیم و زندگی خود را براساس آن تنظیم کنیم هیچ قدرتی نمی تواند جامعه ما را متزلزل کند، بنابراین عقل سلیم این مهم را به ما می گوید که درست ترین و کامل ترین راه برای یک مومن اطاعت از فرامین ولایت فقیه می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha