پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محمدباقر عبدوس - سمنان

حوزه/ حجت الاسلام عبدوس با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد یأس و نا امیدی و نا کار آمد جلوه دادن نظام در صدد کاهش مشارکت مردم در صحنه‌های ملی و انقلابی است، گفت: امروز مردم هوشمندانه به صحنه می‌آیند زیرا با وجود تمام مشکلات، اصل نظام و ولایت را قبول دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی سمنان، با اشاره به عملکرد به موقع و هوشمندانه پلیس در حادثه سرقت مسلحانه از طلافروشی در سمنان و شاهرود و دستگیری سارقان اظهار داشت: از مراجع قضائی خواستار برگزاری قصاص در چهارسو بازار سمنان هستیم.

امام‌ جمعه موقت سمنان تأمین امنیت را از جمله مهم‌ترین رسالت‌های ناجا برشمرد و تصریح کرد: با توجه به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در سال آینده، تقویت روحیه مطالبه‌گری در جوانان به عنوان یک ضرورت در جامعه امروز احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد تشکیلات مصوب و قانونی برای مطالبه‌گری در حوزه انتخابات سال آتی در دستور کار قرار گیرد، افزود: جوانان باید با روحیه مطالبه‌گری به دور از هر گونه شایعه‌سازی و در چهارچوب قانونی فعالیت کنند.

حجت‌الاسلام عبدوس در ادامه با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد یأس و نا امیدی و نا کار آمد جلوه دادن نظام در صدد کاهش مشارکت مردم در صحنه‌های ملی و انقلابی است، خاطرنشان کرد: امروز مردم هوشمندانه به صحنه می‌آیند زیرا با وجود تمام مشکلات، اصل نظام و ولایت را قبول دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha