جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلیمانی

نماینده ولی فقیه در کاشان به پایتختی نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: پایتخت نهج البلاغه بودن به شعار و زبان نیست، بلکه در عمل و فهم باید پایتخت نهج البلاغه باشیم.می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان  آیت الله عباسعلی سلیمانی، امروز در جمع فرماندهان و پرسنل سپاه کاشان با تبریک ایام ماه رجب، اظهار کرد: عامل موفقیت یک ملت، تلاش، جدیت، فعالیت و پویایی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان این که ابتکار و خلاقیت عامل موفقیت انسانها است و عامل شکست و تسلیم یک ملت هم تنبلی سستی و درجا زدن است، سستی و تنبلی را عامل شکست نیروهای اسلام در برابر معاویه دانست.

امام جمعه کاشان، یمن را مرکز دل دادگان امیرالمومنین (ع) و نقطه اتکا تفکر علوی دانست و گفت: سستی نیروهای اسلام باعث شد تا نیروهای معایه مناطق تحت سلطه حضرت علی (ع) و حتی یمن امروز را تصرف کنند.

وی با بیان اینکه انسانهای با تقوا، صادق، شجاع، دلسوز و ایثارگر باید در کنار رهبران دینی قرار بگیرند، ادامه داد: گاهی افرادی در کنار رهبر دینی قرار می گیرند که در تمام عمر دو رکعت نماز درست در برابر خدا اقامه نکرده اند.

عضو خبرگان رهبری، انسجام و وحدت را عامل پیروزی ملت ها دانست و گفت: هر جا که تفرقه باشد، مساوی با شکست است و هر کجا وحدت باشد، پیروزی به همراه دارد .

آیت الله سلیمانی، به پایتختی نهج البلاغه کاشان اشاره کرد و گفت: پایتخت نهج البلاغه بودن به شعار و زبان نیست، بلکه در عمل و فهم باید پایتخت نهج البلاغه باشیم.

وی در پایان با تقدیر از میزبانی خوب مردم دارالمومنین کاشان از دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: مردم  ولایت مدار، مومن و شهید پرور کاشان دیروز در مراسم بدرقه، تشییع  و تدفین دو پرستوی مهاجر و دو مسافر غریب خوش درخشیدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha