پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سبک زندگی اسلامی

حوزه/ مدیرکل اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اجرای طرح "بشیر" گفت: هزار مبلّغ فعال در فضای مجازی در قالب اجرای این طرح، مروج فرهنگ اسلامی و سبک زندگی دینی می شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،رضا معممی مقدم در گفت و گو با خبرنگاران در همین باره ابراز داشت: این طرح با بهره گیری از ظرفیت مبلغینی که در فضای مجازی فعال هستند و به منظور ترویج فرهنگ اسلامی اجرا می گردد.

وی افزود: از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه پیش از این برای ۷۵۰ مبلغ در خصوص سبک زندگی اسلامی دوره های آموزشی در قم برگزار شده که این افراد هم اکنون در این عرصه فعال هستند، اما با توجه به این که مقوله سبک زندگی اسلامی موضوع با اهمیتی است و مقام معظم رهبری نسبت به آن تاکیدات بسیاری داشته اند، از این رو بنا داریم که در شرایط بحران کرونا از ظرفیت یک هزار نفر مبلغ جدید در عرصه فضای مجازی در ترویج این مقوله بهره ببریم.

معممی مقدم ادامه داد: بسته فرهنگی ویژه ای نیز مشتمل بر سه عنوان کتاب در حوزه سبک زندگی اسلامی تهیه شده و در اختیار هزار مبلغ اهل قلم قرار گرفته تا با استفاده از این منابع بتوانند به خوبی مروج سبک زندگی اسلامی باشند.

وی بیان داشت: از این مبلغین خواسته شده تا از بسته فرهنگی اهدا شده به آنها پیام و عکس‌نوشته تهیه کنند و ضمن اینکه در کانال «شمیم افق» این پیام ها را بارگذاری می کنند، اقدام به تبلیغ و ترویج سبک زندگی اسلامی در کانال ها و صفحات فضای مجازی که در اختیار دارند، نمایند.

وی در خاتمه با اشاره به این که پیش بینی می کنیم یک هزار کانال و صفحه مرتبط با سبک زندگی اسلامی به همت همین مبلغین ایجاد شود، ترویج سبک زندگی اسلامی توسط این مبلغین تا پایان سال آینده ادامه خواهد داشت، اما طرح «بشیر» که طرح توانمندسازی و افزایش سطح معرفتی مبلغان نسبت به  مقوله سبک زندگی اسلامی است، از اول بهمن ماه آغاز و تا هشتم اسفند ماه استمرار خواهد داشت و تلاش ما در این راستا است که پس از پایان بحران کرونا نیز از ظرفیت این مبلغین برای برگزاری کلاسهای حضوری در امامزادگان و بقاع متبرکه استفاده نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha