پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 945371
۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
فضای مجازی

حوزه/ امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت همزمان با ایام ماه مبارک رجب و در آستانه روز پدر در راستای بهبود روابط زناشویی کتاب «از من بودن تا ما شدن» را در کانال مجازی آستان مهر به بانوان معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت همزمان با ایام ماه مبارک رجب و سالروز ولادت امام علی و روز مرد در راستای بهبود روابط زناشویی کتاب «از من بودن تا ما شدن» را در کانال مجازی آستان مهر به نشانی astanehmehr@ به بانوان معرفی کرد.

در این کتاب بیان شده «ازدواج که فقط دیدن و پسندیدن نیست.نه، اصلا فقط دیدن و پسندیدن است، اما دیدن که فقط با چشم نیست. نه، اصلا دیدن هم فقط کار چشم است. اما چشم که فقط این هایی نیست که زیر ابرو و دو طرف بینی ات جا خوش کرده اند. مگر برد نگاه این چشم ها چقدر است که می خواهی همسفرت را با این ها ببینی و بپسندی

عقل هم برای خودش چشمی دارد، به کارش اگر بیندازی، حتی به چشم سرت، درست دیدن را می آموزد. خیال نکن اگر چشم عقلت را باز کردی، پایش را می گذارد روی سر دلت.

عقل خودش معلم کلاس عشق است. چشمش را باز کن تا به دلت درست عاشق شدن را یاد بدهد. چشم عقل را که می بندی، فقط به عاشق شدن فکر می کنی، چشم عقل را که باز می کنی، او عاشق شدن را کنار عاشق ماندن می بیند».

کتاب «از من بودن تا ما شدن» به نویسندگی حجت الاسلام والمسلمین محسن عباسی ولدی به بررسی چهار مهارت در انتخاب همسر می پردازد، که بخش اول کتاب شامل هفت نکتۀ کلیدی در انتخاب همسر، بخش دوم کتاب همتایی و همراهی (کفویت و ابعاد آن) را بررسی می کند و در بخش سوم کتاب عاقلانه، عاشقانه یا عاقِلشقانه (نقش محبت در انتخاب همسر) و در بخش چهارم وقت رسیدن(زمان ازدواج) مورد بررسی قرار گرفته است.

همچنین همزمان با ایام ماه مبارک رجب ثبت نام ویژه برنامه ختم های ثقلین در کانال مجازی آستان مهر برای بانوان انجام می شود.

بانوان برای ثبت نام در بر نامه چهل روزه ختم های ثقلین باید نام کامل و عنوان ختم را به یکی از آیدی‌های زیر ارسال کنند.

آیدی های ثبت نام ختم های ثقلین شامل ایدی های karimeh_137@ و Sanasahel@ و Zaaeir@ می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha