شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تسلیت

حوزه / فرمانده و جانشین فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی در پیام های جداگانه، درگذشت مادر شهیدان والامقام حمید و علی محمدی درخشی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم  فرمانده سپاه عاشورا  و سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا  آذربایجان‌شرقی در پیام های جداگانه، درگذشت مادر شهیدان والامقام حمید و علی محمدی درخشی را تسلیت گفتند. 

در پیام فرمانده سپاه عاشورا آمده است؛ 

بسم الله الرّحمن الرّحیم 

انالله و انا الیه راجعون 

با تاسف و تاثّر فراوان، خبر درگذشت والده مکرّمه شهیدان حمید و علی محمدی درخشی را دریافت کردم. 

مادران شهدا سرمایه های عظیم ملت و استوانه های پایدار ایثار و از خودگذشتگی اند و این مادر با فضیلت نیز برای همیشه الهام بخش زنان این سرزمین به شمار می رود. 

اینجانب مراتب تعزیت و تسلیت خود را به محضر خانواده‌ی گرامی این بانوی گرانقدر و همچنین مردم شریف مراغه تقدیم نموده و از درگاه ایزد منان برای آن مرحومه رحمت الهی و همجواری با حضرت صدیقه اطهر(س) و برای داغدیدگان معزز صبر جمیل و مقرون به پاداش الهی مسألت می نمایم. باشد که این مادر گرامی در کنار فرزندان شهیدش آرام گیرد. 

سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم 

خادم الشهدا و فرمانده سپاه عاشورا 

در پیام مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی آمده است؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم 

انالله و انا الیه راجعون 

خبر درگذشت مادر شهیدان والامقام «علی و حمید محمدی درخشی» و همسر «اللهوردی محمدی درخشی» جانباز سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس موجب تاسف و تالم گردید. 

صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان عزیز خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هدیه نمودند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والا مقام نیست. 

مادران گرانقدر شهدا، سنگ‌های صبور ملت‌ انقلابی ایران‌اند که با وجود سختی و رنج از دست دادن فرزندان خود با تاسی از حضرت فاطمه زهرا(س) سال‌های سال همچون شمع پر فروغ در این جامعه سوخته و نوری برای هدایت شدند. 

اینجانب درگذشت مادر شهیدان والامقام «علی و حمید محمدی درخشی» را محضر امت شهیدپرور و ولایتمدار آذربایجان‌شرقی به ویژه شهرستان مراغه، پیشکسوتان دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا، خاصه خانواده محترم آن مرحومه مغفوره تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقیده سعیده علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم. 

انشالله خداوند با فرزندان شهیدش محشور فرماید. 

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha