پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ دیدار معاون پژوهشی حوزه علمیه خراسان با حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین جواد رفیعی گفت: پیشنهاد من این است که برای حفظ وحدت رویه و هماهنگی بیشتر در تنظیم قوانین و آیین نامه های دو حوزه خراسان و قم یک کمیسیون تلفیق تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام جواد رفیعی در جلسه با هیئت اعزامی از حوزه علمیه خراسان که در رأس آن معاون پژوهش این حوزه حضور داشت ضمن تبریک میلاد امام جواد علیه السلام و تشریح سیر اداری اعطای مجوز مراکز پژوهشی حوزوی بیان داشت: قوانین و مقررات ما در سایت معاونت پژوهش و بخش مربوط به شورای اعطای مجوزها موجود است.

وی افزود: پیشنهاد من این است که برای حفظ وحدت رویه و هماهنگی بیشتر در تنظیم قوانین و آیین نامه ها یک کمیسیون تلفیق تشکیل شود.

حجت الاسلام رفیعی تصریح کرد: این کمیسیون می بایست هر چند ماه یکبار جلسه داشته باشد و اعضای آن که متشکل از نمایندگان حوزه خراسان و حوزه قم هستند به بررسی قوانین و آیین نامه های تنظیم شده یا در دست تنظیم بپردازند.

دبیر کمیسیون مراکز پژوهشی حوزوی خاطرنشان کرد: یک دسته از مراکز علمی، فرهنگی و پژوهشی قم از وزارت علوم مجوز دریافت کرده اند؛ دسته دیگر از وزارت ارشاد، دسته سوم از حوزه علمیه قم و دسته چهارم آنها از شورای عالی انقلاب فرهنگی مجوز فعالیت خود را اخذ نموده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha