پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ همایش ملی «نقش زنان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب» در سمنان

حوزه/ حجت الاسلام نجم گفت: ما باید رابطه خود با این موضوع را مشخص کنیم، همه ما سربازان جنگ نرم هستیم لذا باید نسبت خود با جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب را مشخص کنیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از سمنان، حجت الاسلام مهدی نجم، در همایش ملی «نقش زنان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب» در سمنان، در سالن همایش‌های بنت المصطفی(ص) مدرسه علمیه عصمتیه سمنان، با اشاره به آیه ۱۰۵ سوره توبه اظهار داشت: خدا می فرماید ای پیامبر بگو آنچه که می توانند عمل کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان تصریح کرد: فردای قیامت یوم الحسرت است و همه حسرت می خوردند که چرا بهتر در دنیا عمل نکردیم، باید از فرصت دنیا بهترین بهره را برای آخرت برد تا مصداق حدیث «خسر الدنیا و الآخره» نشویم.

وی با بیان اینکه باید رابطه خود با بیانیه گام دوم آقا مشخص کنیم، افزود: بیانیه‌ی «گام دوم انقلاب» تجدید مطلعی است خطاب به ملت ایران و به‌ویژه جوانان که به‌مثابه منشوری برای «دومین مرحله‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» خواهد بود.

حجت الاسلام نجم گفت: ما باید رابطه خود با این موضوع را مشخص کنیم، همه ما سربازان جنگ نرم هستیم لذا باید نسبت خود با جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب را مشخص کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha