چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خدری

حوزه/ حجت الاسلام خدری با بیان اینکه خود تحقیری در جامعه ما بسیار زیاد است، گفت: این خود تحقیری باعث ایجاد بی انگیزگی در بین مردم می شود؛ هیچ جامعه ای با خود تحقیری بزرگ نمی شود و دیگران نیز آن را بزرگ نمی شمارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، صبح امروز در مراسمی به مناسبت میلاد امام علی(ع) و تجلیل از پرسنل شهرداری چغادک با تبریک میلاد حضرت امیرالمومنین(ع) اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) و بسیاری از ائمه از جمله حضرت علی(ع) با اینکه امام و مسئولیت رهبری و هدایت جامعه را بر عهده داشت کار کارگری کرد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) درباره اهمیت کارگران گفت: این امام می فرمایند«کار جامعه سامان نمی پذیرد مگر با کار کارگران»؛ این نشان از اهمیت کار کارگری است و باید قدردان زحمات این قشر بود؛ روزی خودم کارگری می کردم و به این کار افتخار می کنم.

امام جمعه چغادک در ادامه سخنان خود با تقدیر از تلاش شهردار و اعضای شورای شهر چغادک به جهت آسفالت کوچه ها و خیابان های شهر گفت: زمانی هنگام بارندگی در شهر چغادک حدود شش تا هفت سانتیمتر گل و لای به کفش مردم می چسبید اما امروز با اقداماتی که توسط مسئولین شهرداری انجام شده این مشکل برطرف شده است.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه خود تحقیری در جامعه ما بسیار زیاد است گفت: این خود تحقیری باعث ایجاد بی انگیزگی در بین مردم می شود؛ هیچ جامعه ای با خود تحقیری بزرگ نمی شود و دیگران نیز آن را بزرگ نمی شمارند.

وی با بیان اینکه باید روحیه تقدیر و قدرشناسی در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود افزود: اگر مسئولین ما کاری را انجام می دهند که در جهت اعتلای جامعه باشد لازم است از آنها تقدیر و تشکر کرد، این کار بسیار ارزشمند بوده و انگیزه کار کردن را در وجودشان دوچندان می کند.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های کارمندان و کارگران شهرداری چغادک با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    آسفالت باعث شده که مردم دیگر گل و لای به کفششان نچسبد اما تهشان قیر میچسبد و دچار خود ته‌قیری میشوند