جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست

حوزه/نشست فصلی مدیران حوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویر احمد با هدف بررسی راهکارهای جذب و پذیرش سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کهگیلویه و بویراحمد، نشست فصلی مدیر و معاونان حوزه علمیه خواهران استان کهگیلویه وبویراحمد با محوریت پذیرش، به میزبانی مدرسه علمیه حضرت بی بی حکیمه سلام الله علیها گچساران برگزار شد.

در این جلسه با حضور حجت الاسلام والمسلمین افتخاری، مدیر حوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد، کارکنان و معاونان مرکز مدیریت استان و مدارس، در مورد مسائل مختلف آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و مالی مدارس بحث و تبادل نظر شد.

این گزارش می افزاید: پذیرش سال تحصیلی ۱۴۰۰ حوزه های علمیه خواهران از مهم ترین موضوعات مطرح شده در این نشست فصلی بود که شرکت کنندگان گزارشی از عملکرد خود در این رابطه ارائه دادند و در خصوص راهکارهای جذب و تبلیغ پذیرش حداکثری با توجه به شرایط ویژه سال تحصیلی جدید بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه هر یک از معاونت های حوزه علمیه خواهران استان، جدیدترین برنامه های معاونت مربوطه را اعلام کردند و در پایان مدیر حوزه خواهران استان به پرسش های حضار پاسخ داد و نظرات و پیشنهادات جمع بندی شد.

راهکارهای پذیرش حوزه خواهران کهگیلویه و بویر احمد بررسی شد

راهکارهای پذیرش حوزه خواهران کهگیلویه و بویر احمد بررسی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha