پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نخستین مسجد در فلوریدا به مرکز واکسیناسیون تبدیل شد

حوزه/ مسجد الحی در شهرستان سمینوئل، نخستین مکانی است که به عنوان مرکز واکسیناسیون در فلوریدا فعالیت خودش را آغاز کرده و انتظار می‌رود ۴۰۰ کارگر محلی را واکسینه کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از mynews۱۳ ، مسجد الحی در فلوریدای آمریکا از روز شنبه به عنوان مرکز واکسیناسیون کرونا آغاز به کار می‌کند و تقریبا ۴۰۰ نفرا از کارگران محلی را واکسینه خواهد کرد.

این مسجد نخستین سایت واکسیناسیون سیار در فلوریدا خواهد بود که محل استقرار آن شهرستان سمینوئل بوده و به گفته مقامات واکسیناسیون از روز شنبه در این مکان آغاز خواهد گردید.

مدیر ارتباط مسجد ، میناز مانکیا ، رویداد شنبه را «یک گام طبیعی» خواند و گفت: این بزرگترین بخش تلاش یک ساله برای جلوگیری از گسترش کرونا در شهرستان ماست.

مانکیا گفت که مسجد الحی در دوران کرونا خدمات متعددی انجام داده که از جمله آن‌ها غذارسانی به کارکنان بیمارستانی، مدارس محلی و پناهگاه‌های بی‌خانمان‌ها بوده است.

مانکیا در نامه‌ای به خبرنگاران گفت: از زمانی که درهای خود را باز کردیم ، ما همیشه عضوی  فعال در جامعه سنفورد بوده‌ایم. مراقبت از جامعه و تلاش برای رفاه مردم یک ارزش اساسی است ، و ما به این کار علاقه‌مند هستیم.

اندی وونتور سخنگوی شهرستان روز جمعه به خبرنگاران گفت: هدف ما دستیابی به همه جوامع مختلف در سراسر شهرستان سمینوئل است.

وونتور از زنی ۸۳ ساله گفت که به گفته وی روز جمعه در مورد واکسیناسیون در عبادتگاهش احساس راحتی بیشتری کرد.

وونتور گفت: او به آن اعتماد داشت. او اعتماد کرد که از کجا می‌آید.  

وی گفت که واحد سیار در اواسط ماه مارس به مسجد باز خواهد گشت تا مرحله دوم واکسیناسیون را اجرا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha