پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 946841
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
تبریز

حوزه / دانشجویان عدالتخواه تبریزی در دیدار با مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ره) تبریز از راه اندازی «دادِستان آذربایجان» خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، دانشجویان عدالتخواه تبریزی در دیدار با مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ره) تبریز از راه اندازی «دادِستان آذربایجان» خبر دادند و خواستار هدایت و راهنمای شدند.

در این دیدار مهدی دخیلی، نماینده دانشجویان انقلابی دانشگاه تبریز خواستار راهنمایی و هدایت های حوزه برای عدالتخواهی ولایتمدارانه شد.

در این دیدار، فرزاد جلالی نماینده دانشجویان عدالتخواه تبریز نیز گفت: عدالتخواهان مواظب باشند که در عدالتخواهی دچار افراط و خروج از مرزهای ولایتمداری نشوند. 

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام روح الله بجانی، مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز با اشاره به اهمیت عدالتخواهی، گفت: عدالتخواهی بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر است. عدالتخواهی عصاره تولی و تبری و نگاه اجتماعی اسلامی است. 

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز افزود: حوزویان و روحانیت پرچمدار عدالتخواهی هستند و ما از اقدام دانشجویان در تبیین عدالتخواهی ولایتمدارانه و مطالبه مشکلات مردم حمایت می کنیم. 

در این جلسه تعدادی از طلاب عدالتخواه نیز حضور داشتند. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha