شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی گفت: شهدا با صفای باطن شان توانستند مسیر "سیر الی الله" را سریعتر و بهتر از هر زاهد و عابدی طی کنند؛ نمونه بارز این گفته شهید "حاج قاسم سلیمانی" است که مکتب او الگوی تمامی آزادی خواهان جهان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، در دیدار با سرهنگ "رضا فرجی" فرمانده یگان ویژه استان آذربایجان غربی، ضمن ابراز خرسندی از اجرای طرح معنوی "سفیر شهید"، اظهار کرد: ان شاءالله کارکنان یگان ویژه مرام شهدا را الگو و سرمشق زندگی خود قرار دهند و ادامه دهنده راه آن بزرگواران باشند.

 وی ادامه داد: شهدا با صفای باطن شان توانستند مسیر "سیر الی الله" را سریعتر و بهتر از هر زاهد و عابدی طی کنند و همین عامل مهم باعث شد جبهه حق علیه باطل پیروز شود؛ نمونه بارز این گفته شهید "حاج قاسم سلیمانی" است که مکتب او الگوی ایرانی اسلامی برای مجاهدان فی سبیل الله و تمامی آزادی خواهان جهان است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به سبقه یگان های ویژه ناجا در ولایت مداری و برقراری امنیت، بیان کرد: توفیق این دستاوردهای عظیم جمهوری اسلامی همراه با ایثار و رشادت های مثال زدنی پلیس در همه عرصه ها حاصل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تصریح کرد: تکریم خانواده شهدا کمترین کاری است که بر عهده همه اقشار جامعه است و یقینا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بدون عمل به آرمان و مرام شهدا ممکن نخواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مقام شهادت در دین اسلام به حدی بالاست که حضرت امیرالمومنین (ع) فرموده است "اگر شهادت نبود لحظه ای بین شما مردم نمی ماندم"؛ مسئله شهادت به قدری با اهمیت است که در بیان نمی گنجد، از این رو باید خانواده شهدا به این مقام شهیدشان افتخار کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha