دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نوید دانایی

حوزه/ دانایی گفت: در حال حاضر با توجه به روزهای پایانی سال و در پیش بودن سال جدید و انجام خرید های سال نو باعث ازدحام در مراکز خرید شده و این موضوع نگرانی شدیدی را در ایجاد خیز چهارم بیماری به وجود آورده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، نوید دانایی، در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان، با ابراز خرسندی از رهنمودها و حمایت های آیت الله شاهچراغی و تمامی ائمه جمعه و جماعات و روحانیت معزز استان در حمایت از حوزه سلامت، از تلاش ها و سخنان حکیمانه وی در خصوص سلامت و حوزه بهداشت و درمان استان، قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به خیز چهارم بیماری کرونا در کشور و تغییر رنگ وضعیت کرونایی در تعدادی از شهرستان های استان از جمله شهرستان دامغان از زرد به نارنجی و همچنین ارائه گزارشی از میزان مبتلایان، بیماران بستری و سرپایی و همچنین موارد روزانه ابتلا در مجموعه تحت پوشش دانشگاه، گفت: در حال حاضر با توجه به روزهای پایانی سال و در پیش بودن سال جدید و انجام خرید های سال نو باعث ازدحام در مراکز خرید شده و این موضوع نگرانی شدیدی را در ایجاد خیز چهارم بیماری به وجود آورده است.

وی افزود: از یک سو اهمیت مسائل اقتصادی صنوف مختلف و از سوی دیگر عدم رعایت نکات بهداشتی در برخی از اماکن عمومی و خرید، باعث نگرانی بیش از پیش شده است.

دانایی خاطرنشان کرد: همکاران ما در معاونت بهداشتی با تمام توان در حال نظارت و رصد مراکز خرید درخصوص رعایت کامل دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی بوده و متأسفانه علیرغم میل باطنی در مواردی نیز باعث ایجاد برخورد قانونی و پلمب تعدادی از اماکن عمومی از جمله اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی گردیده است که امیدواریم با ادامه روند بازرسی ها و نظارت و همکاری صنوف و آحاد مختلف جامعه، شاهد مدیریت بیماری باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha