پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مرکز خدمات حوزه علمیه کهگیلویه

حوزه/ مدیر کل مرکز خدمات حوزه های علمیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال ۹۹ با ارائه تسهیلات به ۷۰ خانواده طلبه طرح های کارآفرینی اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، نشست هم‌اندیشی طلاب و مبلّغان شهر یاسوج امروز با حضور مدیرکل مرکز خدمات استان در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام جعفری مهر در این نشست گفت: طلاب و روحانیون باید توجه ویژه ای به هویت طلبگی خود داشته باشند و عزت نفس خود را در مواجه با مشکلات حفظ کنند.

وی عنوان کرد: در این وضعیت بد اقتصادی اکثر مردم با مشکلاتی مواجه هستند و جامعه روحانیت با توجه به درآمد پایین از این قاعده مستثنی نیست.

حجت الاسلام جعفری‌مهر بیان کرد:  مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به منظور کاهش مشکلات طلاب تشکیل شده است و در اموری از جمله بیمه، معیشت و توانمند سازی، مسکن و ... در حال خدمت رسانی است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی طلاب حوزه‌های علمیه مسکن است، گفت: مرکز خدمات استان در حال پیگیری و بررسی این موضوع است و در جلساتی با نماینده ولی فقیه، استاندار و بنیاد مسکن، مشکل مسکن طلاب پیگیری شده است و نتایج آن اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مرکز خدمات در سال ۹۹ در بخش‌های مختلف از جمله کارآفرینی و توانمندسازی معیشتی اقداماتی انجام داده است و توانسته است با ارائه تسهیلات به ۷۰ خانواده از طلاب، از طرح‌های کارآفرینی آنان حمایت کند.

در ادامه حجت‌الاسلام موسوی، رئیس سازمان تبلیغات شهرستان بویراحمد از خدمات مرکز خدمات تقدیر و تشکر کرد.  

گفتنی است در پایان به سوالات طلاب و روحانیون پاسخ داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha