جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری امام جمعه صحنه

حوزه/ امام جمعه صحنه گفت: سینه چاکان جریان غربگرا در داخل با حرص و ولع، آمدن «بایدن» را طلوع زندگی بهتر، همراه با حیات دوباره برجام، می دانست، گرچه این خوشبینی واقع بینانه نبود.

حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه «بایدن» در تصمیم گیری های دولتهای گذشته آمریکا نقش داشته، اظهار داشت: رئیس جدید کاخ سفید با تغییر مفاهیم و ادبیات سیاسی مختص به خود ، هرگز از استراتژی واحد شیطان بزرگ علیه ایران اسلامی عدول نخواهد کرد.

امام جمعه صحنه افزود: تجربه نشان می داد که توده اَبر « بایدن » همچون روسای جمهور سلف خود، بارشی بر کویر مُرده ی جام ندارد.

حجت الاسلام خاص امیری بیان کرد: برخی روزنامه های جریان غربگرا در داخل و اظهارات رجال به ظاهر سیاسی با ذوق زدگی از پیروزی «بایدن»، آن را گشایش در امورات کشور می دانستند، لکن این موج ساختگی شادی کاذب بود.

امام جمعه صحنه اظهار داشت: وادادگان سیاسی و شیفتگان غربزده، شکست ترامپ را  طلیعه مبارک برای گفتگو بین ایران می دانستند، گرچه نظام دو حزبی حاکم در آمریکا بر پایه ضوابطی است که در سیاست خارجی، همواره جریان دارد.

حجت الاسلام خاص امیری خاطر نشان کرد: هرگز غیرتمندان انقلابی از یاد نمی بردند که شخص «بایدن» در زمان ترور ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی، پیام همراه با تایید و ابراز خوشحالی داد.

وی در پایان گفت: گرچه راه و رسم دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی تشدید تحریم ها و تحت فشار قرار دادن مردم، جهت دست برداشتن از ادامه حمایت از  ارزشهای انقلابی است، اما دردناکتر از آن خود تحریمی در چرخه کار و تولید و ضعف نظارت بر قیمتها افسار گسیخته در بازار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha