چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شعبانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در همدان گفت: یکی از مشکلاتی که در عرصه خدمت رسانی به نیازمندان با آن مواجه هستیم نبود یک انسجام در بین فعالان نیکوکاری است که این موضوع با مشکلاتی همراه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، پیش از ظهر امروز در مراسم تقدیر از مراکز نیکوکاری  همدان که با حضور مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور برگزار شد، با تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های مجموعه کمیته امداد، اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در عرصه خدمت رسانی به نیازمندان با آن مواجه هستیم نبود یک انسجام در بین فعالان نیکوکاری است.
وی با تاکید بر اینکه نبود انسجام در فرایند خدمت رسانی مشکلاتی را به همراه خواهد داشت، گفت: امروز نیازمند جسارت مدیران برای ایجاد یک انسجام در عرصه خدمت رسانی هستیم.
امام جمعه همدان افزود: ایجاد انسجام تنها با صرف گفتن و تاکید اتفاق نمی‌افتد بلکه لازم است تا به صورت برنامه ریزی دقیق و جامع پیگیر این کار باشیم و بهترین راه تحقق آن نیز همین مراکز نیکوکاری است.
وی با تاکید بر اینکه باید این مراکز نیکوکاری را از نظر کیفی توسعه دهیم، خاطر نشان کرد: با انسجام در فعالیت‌ها، دیگر خانواده‌ای از قلم نخواهد افتاد و مشکلات در توزیع و شناسایی کمتر خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه با پیدا کردن نقاط ضعف باید از آنها به عنوان فرصتی برای بالندگی استفاده کرد، گفت: افراد فعال در مراکز نیکوکاری خود باید مبلغ این کار باشند و فعالیت ها را برای مردم تبیین کنند.
وی با اشاره به اینکه هیچگاه این موضوع مطرح نیست که نیازمندان به کجا مراجعه می کنند، خاطر نشان کرد: همه مراکز در یک مسیر برای دستیابی به هدف واحد در حال حرکت هستند و لذا آنچه در این راه مهم است، خدمت رسانی به نیازمندان است.
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در پایان با تاکید بر اینکه باید قدر شناس این توفیق الهی باشیم، گفت: امام علی(ع) مرکز همه نیکوکاری های عالم است، و حضور و فعالیت شما نیز به معنای آن است که شما هم در مسیر امیرالمؤمنین‌(ع) در حرکت هستید.
گفتنی است، در پایان این مراسم از ۱۲ مرکز نیکوکاری برتر استان همدان که بیشترین فعالیت ها را در طول سال داشته اند تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha