جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کرم پور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: سرمایه بزرگ معنوی قرآن با یکایک مردم بوشهر گره خورده و عجین شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، فاطمه کرمپور، امروز در ویژه‎ برنامه «برخوان قرآن» به مناسبت روز قرآنی استان بوشهر در روستای چارک شهرستان دشتی، با تبریک اعیاد رجبیه اظهار داشت: امیدواریم روز قرآنی استان بوشهر زمینه سازمناسبی جهت ترویج و اشاعه بیشتر فعالیت فرهنگی قرآنی در استان بوشهر بوده و با استفاده از برکات حضور این کتاب آسمانی و توسل به آن در تمامی لحظات زندگی در سایه‌سار فرهنگ قرآن و عترت شاهد بالندگی و انس بیش از پیش استان بوشهر باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: در سال ۹۴ شورای فرهنگ عمومی استان ۱۶ اسفند سالروز رحلت آیت الله میرزا معتقد اهرمی روز قرآنی استان بوشهر انتخاب و پیرو آن نیز ستاد بزرگداشت این روز در استان تشکیل شد.

کرمپور ادامه داد: آنچه امسال اتفاق افتاد همدلی و هم افزایی بین تمامی دستگاه ها و سازمان‌‎های مردم نهاد با رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بود که باعث شد با وجود شرایط کرونایی برنامه‌های گسترده‌ای در سراسر استان اجرایی شود.

وی ادامه داد: رونمایی از سند اجرایی چشم انداز ۲۰ ساله فرهنگ قرآنی استان بوشهر، برگزاری محافل انس با قرآن، تجلیل از خادمان و پیشکسوتان قرآن، آیین آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد حافظ قرآن، طرح تربیت یک هزار زندانی قرآنی از جمله برنامه‏‌های بزرگداشت هفته قرآن و عترت استان بوشهر است.

کرمپور اظهار کرد: امسال هر موسسه قرآنی دو برنامه برای بزرگداشت هفته قرآن و عترت استان بوشهر برگزار می‏ کند که با حضور معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد زمینه‎ ای برای رونق بیشتر این برنامه‌ها فراهم شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha