جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: دانشگاه‌ها با برنامه، هدفمند و نگاه به نیازهای جامعه دانشجو جذب کنند و دانشجویان نیز با همین نگاه وارد عرصه علم و دانش شوند تا شاهد اثرگذاری بیشتر مراکز علمی و دانشگاهی باشیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در دیدار احمد حیدری، معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور و اصغر کشت‌کار رئیس جدید دانشگاه آزاد قزوین با تسلیت شهادت امام کاظم(ع) اظهار کرد: امام کاظم (ع) در حدیثی فرموده‌اند هر چه صفات خوب می‌خواهیم در قرآن است و انسان با قرآن می‌تواند امیدوار و با بصیرت زندگی کند و یأس و ناامیدی را از خود دور نگه دارد.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین بیان کرد: در قرآن تأکید شده است که همه کارها با قصد و نیت انجام شود و اولویت‌ها در کارها رعایت شود. لازم است دانشگاه‌ها با برنامه، هدفمند و نگاه به نیازهای جامعه، دانشجو جذب کنند و دانشجویان نیز با همین نگاه وارد عرصه علم و دانش شوند تا شاهد اثرگذاری بیشتر مراکز علمی و دانشگاهی باشیم.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: امام علی(ع) فرموده‌اند نشانه متقین این است که وقتی از هر زاویه به آنها نگاه می‌کنیم، هوشمندی و اولویت‌سنجی را در سیره و سلوک آنها ببینیم و این مهم ویژگی همه انسان‌های متقی است.

 احمد حیدری، معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور نیز در این دیدار توجه به حوزه‌های اقتصادی، فناوری و کارآفرینی را رویکرد جدید دانشگاه آزاد معرفی کرد و گفت: ارتباط دانشگاه با صنعت با جدیت و به صورت میدانی در دانشگاه آزاد در حال پیگیری است و طرح‌های خوبی در این عرصه به مرحله اجرایی رسیده است.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha