پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
دوره دانش‌ و معرفت افزایی در بعثه مقام معظم رهبری

حوزه/ دوره دانش‌ و معرفت افزایی با شرکت کارکنان بعثه مقام معظم رهبری از سوی مدیریت آموزش معاونت فرهنگی و مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی بعثه مقام معظم رهبری به صورت مجازی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دوره دانش‌ و معرفت افزایی با حضور کارکنان بعثه مقام معظم رهبری و از سوی مدیریت آموزش معاونت فرهنگی و  مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی بعثه مقام معظم رهبری به صورت مجازی آغاز به کار کرد.
براساس این گزارش، در اولین برنامه شرکت کنندگان با تعریف سبک زندگی اسلامی و تقسیم بندی‌های آن و الزامات و استانداردهای زندگی اسلامی از منظر تعالیم اسلام آشنا شدند.


این گزارش می‌افزاید، رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرماید «کافی نیست که ما از لحاظ عاطفی و احساسی، به دین و مظاهر دینی علاقه‏‌ای داشته باشیم یا علاقه‌‏ای نشان بدهیم، بلکه باید کار معرفتی عمیق انجام گیرد.» از این‌رو عمق بخشیدن به معرفت دینی کارکنان، در دستور کار معاونت فرهنگی و معاونت توسعه مدیریت و منابع بعثه مقام معظم رهبری قرار گرفته و تلاش می‌شود تا کارکنان با شرکت در این دوره‌ها، بینش توحیدی و معرفتی خود را افزایش دهند.
این گزارش حاکی است، این برنامه هر هفته روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۴:۳۰  به نشانی اینترنتی https://online.amoozeshbeseh.ir/sabke-zendegi01/ برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha