جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نادر حقیقی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان: جنگ امروز جنگ رسانه ای است و طلاب باید در فضای رسانه ای کنشگری موثر داشته و آماده نبرد در این میدان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام نادر حقیقی، مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان، در آیین اختتامیه اولین دوره آموزش خبرنویسی طلاب با اشاره به اهمیت آمادگی مسلمانان در برابر کفار از منظر قرآن کریم، گفت : در دوران کنونی در جنگ رسانه ای قرار داریم و متناسب با جنگ امروز باید طلاب و روحانیون کنشگری موثری در فضای رسانه ای کشور داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه استان هرمرگان افزود: امروز در ابعاد مختلف، نیازمند کار رسانه ای مؤثر جهت انعکاس فعالیت های حوزه های علمیه و مقابله با هجمه های رسانه ای دشمن هستیم، اولین قدم کار رسانه ای انعکاس خبرها و فعالیت های طلاب از طریق خبرگزاری حوزه است.

وی خاطرنشان کرد: رسانه رسمی حوزه ظرفیت بسیار عظیمی را در اختیار طلاب و روحانیون قرار داده است تا بتوانند به صورت هنرمندانه اقدامات مختلف حوزه های علمیه، روحانیون و طلاب را منعکس کنند، البته پیش نیاز پرداختن به رویدادهای حوزوی و انتشار آشنایی با اصول خبرنوسی است که در این دوره به صورت کارگاهی برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha