دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
گوشت قربانی

حوزه/ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: هم‌زمان با عید سعید مبعث یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی اهدایی موسسه حضرت خدیجه (س) شهر قم، با مشارکت و همراهی فعالان مساجد استان در میان سفره خانواده‌های نیازمند خراسان شمالی قرار گرفت.

هاشم شیرازیان، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار کرد: هم‌زمان با ماه پربرکت رجب و نیز به مناسبت هجدهم اسفند، سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و هم‌زمان با عید سعید مبعث ششمین رزمایش کمک مؤمنانه و دستگیری از یک هزار و ۲۰۰ خانواده در مناطق مختلف استان آغاز شد.

وی ادامه داد: در این زمینه یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی اهدایی موسسه حضرت خدیجه (س) شهر قم، با مشارکت و همراهی فعالان مساجد استان در میان سفره خانواده‌های نیازمند خراسان شمالی قرار گرفت.

شیرازیان افزود: این بسته‌های همدلی حاوی گوشت قربانی نذری است که از سوی موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) شهر قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» که به‌صورت ماهانه به استان‌های مختلف ارسال می‌شود، تهیه‌شده و با مشارکت کانون‌های رابط در شهرستان‌های مختلف استان بین خانواده‌های نیازمند شناسایی‌شده توزیع شد.

وی در ادامه با اشاره به سهم هر شهرستان‌ها در این‌باره اعلام کرد: ۱۵۰ بسته در شهرستان فاروج، شیروان ۱۵۰ بسته، راز و جرگلان ۵۰ بسته، مانه و سملقان ۱۵۰ بسته، شهرستان گرمه و جاجرم نیز به ترتیب ۱۵۰ و ۱۷۰ بسته و اسفراین ۱۵۰ بسته به دست نیازمندان رسید.

شیرازیان همچنین سهم شهرستان بجنورد را اهدای ۲۸۰ بسته گوشت قربانی به خانواده‌های نیازمند اعلام کرد.

وی کانون‌های مشارکت‌کننده و همراه این طرح همدلانه را امام سجاد (ع) بجنورد، حضرت امام موسی کاظم (ع) فاروج، امام حسن مجتبی (ع) اسفراین، کانون فرهنگی هنری قدس راز و جرگلان، کانون فرهنگی هنری قدر ولایت مانه و سملقان، کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) گرمه، کانون‌های امام محمدباقر (ع) جاجرم و کانون فرهنگی هنری رأفت شوقان و کانون فرهنگی هنری امام سجاد (ع) شیروان معرفی کرد.

شیرازیان اعلام کرد: پیش‌از این و در مراحل قبل رزمایش کمک مؤمنانه و در قالب این طرح همدلی بیش از پنج هزار خانواده از بسته‌های گوشت نذری خیرخواهانه بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha