جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 949577
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
نشست خبری حجت الاسلام عزیزی

حوزه /مسئول ستاد مردمی مهدویت خراسان رضوی به برگزاری حلقه های معرفتی و طرح «هر خانه یک مهدیه» اشاره کرد و گفت: در دهه مهدویت که همزمان با تعطیلات نوروز همراه شده، فرصتی است خانواده ها در کنار هم با معارف مهدوی آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام محمدعلی عزیزی، مسئول ستاد مردمی مهدویت خراسان رضوی ، ظهر امروز در نشست خبری پیرامون فعالیت های این نهاد در دهه مهدویت ۱۴۰۰ گفت: هدف از برنامه های ستاد مردمی مهدویت توجه افکار عمومی به خصوص نسل جوان به معارف مهدوی است که در این راستا همکاری های مشترک با نهادهای مختلف به خصوص صداوسیما در تولید ویژه برنامه های مهدوی انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری  گفتمان مهدویت در مساجد، هیئت های مذهبی و گفت‌وگو با محوریت منجی با سایر مذاهب و ادیان، اعزام ۱۵۰ مبلغ به شهرستان ها و روستاهای خراسان رضوی با هدف ترویج معارف مهدویت و پاسخگویی به شبهات را از جمله فعالیت های این مجموعه در دهه مهدویت اعلام کرد .

حجت الاسلام عزیزی با توجه به شرایط کرونا به برگزاری حلقه های معرفتی و طرح «هر خانه یک مهدیه» اشاره کرد و افزود: در دهه مهدویت که همزمان با تعطیلات نوروز همراه شده، فرصتی است خانواده ها در کنار هم با معارف مهدوی آشنا شوند.

وی با اشاره به ایجاد ۱۰۰ پایگاه مهدوی در مساجد مشهد و برگزاری نمایشگاه با رویکرد آشنایی عموم مردم با امام زمان (عج)و وظایف منتظران، ادامه داد: در مساجد، نمایشگاه های مهدوی و حسینیه ها بسته های فرهنگی مهدوی بین مردم توزیع می شود .

مسئول ستاد مردمی مهدویت خراسان رضوی ترویج موقوفات مهدوی در دهه مهدویت را یکی دیگر از فعالیت های این ستاد عنوان کرد و افزود: یکی از برنامه ها و پیشنهادات ستاد مردمی مهدویت به آستان قدس رضوی، استفاده از فضای بزرگ رواق دارالحجه حرم رضوی با برگزاری حلقه ها معرفت و آموزش معارف مهدویت برای زائران و مجاوران است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha