شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / دیدار نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اعضای شورای سیاستگذاری بنیاد مهدویت استان آذربایجان شرقی

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: نسل جوان باید با موضوع مهدویت بیشتر در ارتباط باشد، از این رو علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی تبیینی، محلات و مساجد را آذین بندی کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلیمن سیدمحمدعلی آل هاشم، امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت مناسبت‌های مذهبی استان با تاکید بر مردمی بودن مراسمات و اعیاد مذهبی گفت: نسل جوان امروز باید با موضوع مهدویت بیشتر در ارتباط باشند و آشنا شوند از این رو علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی تبیینی، محلات و مساجد را آذین بندی کنیم.

امام جمعه تبریز افزود: با الگوگیری از فرهنگ بزرگان که در گذشته محلات را خودجوش آذین بندی می‌کردند ما هم برای بزرگداشت نیمه شعبان و ایام میلاد ائمه معصومین به چهره شهرها رنگ و بوی عید بدهیم.

حجت الاسلام و المسلیمن آل هاشم در ادامه با اشاره به ویژگی‌های یاران امام زمان (عج) گفت: یاران امام زمان (عج) خداترس هستند و باری تعالی را ناظر اعمال خود می‌دانند.

وی با تاکید بر مقدم دانستن جهاد نفس بر هر کار دیگر افزود: با توجه به معنویت، مانوس شدن با ادعیه و مناجات، کتب اخلاقی و سیره بزرگان به فکر آخرت خود باشیم تا در زمره یاران امام قرار بگیریم.

در ابتدای این دیدار دانش آرا، مسئول ستاد برگزاری مناسبت‌های مذهبی از برنامه‌های این ستاد گزارش ارائه داد. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha