پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصویر/ آماده سازی بسته های کمک مومنانه مسجدامام حسن مجتبی (ع) کوی شهیدان خاندایی کاشان

حوزه/ حجت الاسلام عابدینی گفت: خیرین در سال جاری، یک و نیم میلیارد تومان به این مرکز نیکوکاری کمک کرده تا در میان نیازمندان منطقه توزیع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام عابدینی در نشست ائمه جماعت پردیسان با حجت الاسلام والمسلمین حامدی، امام جمعه پردیسان که در دفتر وی برگزار شد، گفت: مسجد امام حسن مجتبی(ع) در سال ۱۳۹۱ به وسیله مسئولان پروژه مسکن مهر ساخته شده و بنده نیز چند مدتی است که به عنوان امام جماعت این مسجد، مشغول به فعالیت می باشم.

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) افزود: این مسجد در محله یک مسکن مهر واقع شده و دارای ۲۸ مجتمع مسکونی با هفت مجتمع بزرگ و ۲ هزار نفر جمعیت است.

وی بیان داشت: مهمترین ویژگی این منطقه این است که اشخاصی از تمام نهادهای حوزوی در آن ساکن می باشند؛ همچنین جمعیت بسیار خوبی از طلاب در این منطقه حضور دارند که بالغ بر ۴۶۰ نفر می باشد.

حجت الاسلام عابدینی گفت: در این منطقه مرکز نیکوکاری وجود دارد که قبل از شیوع کرونا تأسیس شده است و این مرکز شصت و پنجمین مرکز نیکوکاری در قم و هجدهمین آن در پردیسان است. از بین این ۱۸ مورد، ۱۰ مرکز، فعالیت مناسبی دارند.

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) افزود: خیرین در سال جاری، یک و نیم میلیارد تومان به این مرکز نیکوکاری کمک کرده تا در میان نیازمندان منطقه توزیع شود.

وی بیان داشت: جمعیت نمازخوان این مسجد از قشر جوان بوده و جوانان فعالیت خوبی در این مسجد دارند؛ نکته قابل توجه این است که این مسجد به دلیل فعالیت بسیار خوب و مستمر، جزو مساجد برگزیده استان قم است.

حجت الاسلام عابدینی گفت: در جلسه ای که با حضور حجت الاسلام والمسلمین نبوی، رئیس مرکز بسیج اساتید و امور نخبگانی حوزه برگزار شد، مقرر شد برای سال ۱۴۰۰، موضوعات مهم منطقه شناسایی و به وسیله اساتید بسیجی و نخبه در مساجد منتخب مورد بحث و بررسی قرار گیرد تا از این طریق شاهد افزایش معرفت دینی جوانان به صورت شبکه واحد باشیم.

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) در پایان خاطرنشان ساخت: این برنامه شبکه ای و یکپارچه موجب موج معرفت افزایی در بین جوانان خواهد شد و امید است این برنامه به درستی انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha