جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رمضانی قزوین

 حوزه / مدیر کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان قزوین گفت: آل‌سعود خائن، یمن را به ویرانه تبدیل کرده است و این مردم مسلمان مظلوم به حمایت‌ها و دعای ملت مسلمان برای پیروزی در این مقابله نابرابر نیاز مبرم دارند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی، صبح امروز در جمع اعضای مسئولین کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین ضمن تبریک عید سعید نوروز گفت: روزی که ارزش های والای انسانی حفظ شود و گوهر وجود آدمی در باتلاق گناه و گرداب نافرمانی آلوده نشود آن روز عید یوم الله و روز شادمانی است.

 حجت الاسلام رمضانی به بهره گیری از  فضیلت ماه شعبان پرداخت و  خاطرنشان کرد:  یک روز، روزه داری در ماه شعبان غنیمت است، بنابراین بکوشیم از این ایام و فرصت‌های ناب الهی در راستای جلا دادن به روح و جان خود بهره ببریم و غبار گناه را به برکت ماه شعبان از وجودمان پاک نماییم.

وی ادامه داد: استغفار و طلب عفو و بخشش از خدای متعال در این ماه بسیار تاکید شده است، و در روایات آمده که در ماه شعبان هر روز هفتاد مرتبه ذکر «اَسْتَغْفِرُاللهَ وَ اَسْئَلُهُ التَّوْبَةَ» گفته شود .

حجت الاسلام رمضانی به وضعیت اسف بار یمن اشاره و بیان کرد: آل‌سعود خائن، یمن را به ویرانه تبدیل کرده است و این مردم مسلمان مظلوم به حمایت‌ها و دعای ملت مسلمان برای پیروزی در این مقابله نابرابر نیاز مبرم دارند.

وی اظهار کرد: رژیم متجاوز و جنایتکار عربستان سعودی با حمایت کشورهایی نظیر آمریکا و اسرایئل غاصب هر روز کشتار وسیعی را در این کشور انجام میدهد ولی متاسفانه مدعیان حقوق بشر در این عرصه سکوت کرده اند.

حجت الاسلام رمضانی همچنین به پیام اخیر مقام معظم رهبری به ملت ایران بیان کرد: پیام نوروزی امسال مقام معظم رهبری دارای ۲ کلید واژه تولید و انتخابات بود که همه ما وظیفه داریم برای تحقق این موضوعات مهم تمام تلاش خودمان را به کار ببندیم.

وی ادامه داد: برای بهتر برگزار شدن انتخابات امسال، همانند فرمایش مقام معظم رهبری باید مردم براساس تکلیف سیاسی، مشارکت سیاسی حداکثری داشته باشند و داوطلبان نیز در صورت داشتن ویژگی‌ و توانمندی‌ها برای اصلاح امور جامعه به میدان بیایند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha