پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سل

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان به شعار «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» اشاره کرد و با بیان اینکه قوانین دست و پا گیر اداری و سرگردانی تولیدکنندگان از موانع تولید است ؛ گفت: استانداری ها، نمایندگان مجلس و مسئولان موانع کمرشکن را از پیش پای صنعتگران، تولیدکنندگان، کشاورزان و دامداران بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، ظهر امروز پنج شنبه پنجم فروردین، در اولین جلسه شورای اداری کاشان در مصلای بقیة الله الاعظم (عج) این شهر، با تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، به حضور پررنگ مردم در مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: درحالی که  ویروس کرونا جهان را فلج کرده بود، مردم ایران اخلاقی ترین نماد انسانیت را در مبارزه با این ویروس منحوس به نمایش گذاشتند.

وی  با بیان اینکه مساجد و تکایا کشورمان سال گذشته در مبارزه با ویروس کرونا در رزمایش کمک مومنانه خوش درخشیدند، ادامه داد: بیمارستانهای کشور در مبارزه با ویروس کرونا صحنه تجلی کمک به هموطنان عزیز بود.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه سال ۹۹ اخلاقی ترین سال دوران انقلاب اسلامی ایران بود، سال گذشته را سال پیروزی ایران و غلبه بر دشمن دانست و گفت : شکست مفتضحانه امریکا، اسرائیل و دولت های مرتجع منطقه در یمن، فلسطین و ... در هیچ سالی همانند سال گذشته نبود.

 پایتختی نهج البلاغه کاشان یکی از دستاوردهای  سال گذشته این شهرستان بود که آیت الله سلیمانی به آن اشاره کرد.

آیت الله سلیمانی، به شعار «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» اشاره کرد و با بیان اینکه قوانین دست و پا گیر اداری و سرگردانی تولیدکنندگان را از موانع تولید بر شمرد و گفت: استانداری ها، نمایندگان مجلس و مسئولان موانع کمرشکن را از پیش پای صنعتگران، تولیدکنندگان، کشاورزان و دامداران بردارند. 

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه نگاه مسئولان باید همه جانبه و گره گشایی از تولید باشد، گفت: باید قدردان دادستان کاشان باشیم که سال گذشته غیرت مندانه تلاشهای زیادی را در احیای بعضی از اراضی ملی و جلوگیری از ساخت و سازهای بدون مجوز و غیرقانونی در شهرستان به عمل آورد.

آیت الله سلیمانی، تلاش فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان راه و شهرسازی کاشان در احداث زیرگذر این شهر را قابل تقدیر دانست و گفت: با توجه به اینکه این زیرگذر یکی از پروژه های حیاتی و محل اتصال کریدور شمال و جنوب کشور می باشد، اتمام آن نیازمند حمایت و همکاری همگان می باشد.

 وی در پایان از تلاشهای نیروی انتظامی و کادر درمان شهرستان کاشان تقدیر کرد.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha