سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که جامعه بشری در سایه فرهنگ مهدویت به سعادت و رستگاری دست خواهد یافت، افزود: امروز فرهنگ مهدویت بهترین راهکار برای مقابله با ظلم و بی عدالتی در جامعه بشری است.

حجت الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان، انتظار و مهدویت را هویت شیعه دانست و بر ضرورت بهره گیری از همه ظرفیت ها در جهت ترویج و نشر فرهنگ مهدویت در جامعه تأکید کرد.

وی با بیان این که جامعه بشری در سایه فرهنگ مهدویت به سعادت و رستگاری دست خواهد یافت، افزود: امروز فرهنگ مهدویت بهترین راهکار برای مقابله با ظلم و بی عدالتی در جامعه بشری است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز دنیای بشریت از ظلم و بی عدالتی خسته است و تشنه معارف مهدوی است، تصریح کرد: راه برون رفت جامعه جهانی از مشکلات امروز بهره مندی از معارف ناب مهدوی است.

حجت الاسلام طبرسی، انتظار و مهدویت را از آرمان های مهم نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان ظلم و بی عدالتی دنیای امروز نشر دهنده معارف ناب مهدوی و فرهنگ انتظار در جامعه جهانی است.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که فرهنگ مهدویت، امید و نشاط به آینده را در جامعه تزریق خواهد کرد، ادامه داد: در سایه همین فرهنگ ناب است که بشریت به سعادت و رستگاری نائل خواهد آمد.

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) در تلاش هستند مانع از گسترش این فرهنگ ناب و متعالی در جامعه جهانی شوند،  به همین دلیل با نشر خرافه و بدعت تلاش می کنند فرهنگ انتظار و مهدویت را تضعیف کنند.

وی با بیان این که نشر و گسترش فرهنگ مهدویت در جامعه موجب رخت بستن یأس و ناامیدی خواهد شد، بیان داشت: به طور حتم رسیدن به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمند نشر و گسترش فرهنگ ناب مهدوی است.

حجت الاسلام طبرسی با اشاره به این که دشمن با استفاده از همه ابزارهای تبلیغاتی خود به دنبال تضعیف فرهنگ ناب مهدویت است، خاطرنشان کرد: امروز بهترین راه مقابله با دستگاه تبلیغاتی دروغین غرب، گسترش مفاهیم انتظار و مهدویت در جامعه است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که کشورمان امروز پرچمدار نشر معارف مهدوی در جهان است، ادامه داد: ایران اسلامی سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) به یکی از قدرت های بلامنازع منطقه ای و جهانی تبدیل شده است.

وی با اشاره به این که اندیشه متعالی انتظار و مهدویت راهکار عبور از بحران ها، تاریکی ها و ناامیدی ها است، افزود: این اندیشه ناب سرشار از امید و آینده ای روشن است که نظام اسلامی را به اهداف متعالی خود خواهد رساند.
 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha