جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله مصباح یزدی

حوزه/ به ستمدیدگان و حق‌جویان نوید می‌دهد که هان افسرده نباشید که فریادرس شما فرا آمد. به ستم‌کاران و حق‌کشان تهدید می‌کند که عن‌قریب دست انتقام الهی از آستین بیرون آید و زمین را از خون کثیف و پلید شما رنگین می‌سازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرحوم آیت الله مصباح یزدی یادداشتی به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان نوشته بودند که در نشریه انتقام منتشر شده بود و حوزه نیوز به بازنشر آن خواهد پرداخت:

     

مژده...

مژده ای دل که مسیحا نفسی می‌آید

هلال امیدبخش و نشاط‌انگیز شعبان در افق نمایان شد و دل‌های مردمی را که چشم به راه یگانه مصلح جهانی هستند به طپش انداخت.

هر شب که بر فروغ ماه افزوده می‌شد، آتش اشتیاق در دل‌های شیعیان شعله‌ورتر می‌گردید تا شب‌دوشین فروغش به اوج کمال رسیده بود، شور و شوق ایشان به نهایت رسید، سپیده بامداد نیمه شعبان سینه سیاهی یأس و نومیدی را درید و جهان را غرق در شادی و سرور کرد.

     

به ستمدیدگان و حق‌جویان نوید می‌دهد که هان افسرده نباشید که فریادرس شما فرا آمد.

به ستم‌کاران و حق‌کشان تهدید می‌کند که عن‌قریب دست انتقام الهی از آستین بیرون آید و زمین را از خون کثیف و پلید شما رنگین می‌سازد.

این مولود مسعود روزی ظهور خواهد کرد و جهانِ مملو از بیدادگری و ناامنی را در دریای عدل و امنیت فروخواهد برد و بت‌های خودسری و طاغوت‌های دیکتاتوری و عفریت‌های استبداد را در هم خواهد کوبید. در آن روز دیگر تازیانه ظلم پایین نخواهد آمد و ناله مظلوم بالا نخواهد رفت.

     

انتظار چنین روزی است که روح  مبارزه و انتقام‌جویی و پیکار با دشمنان دین و انسانیت را در کالبد رزمندگان راه خدا دمیده و به سوی آینده‌ای درخشان و پیروزی‌ای قطعی پیش می‌برد، ولی تن‌پروران و نازپروردگانی که با روح استثمار تربیت یافته‌اند و عادت کرده‌اند که از دسترنج دیگران بهره‌مند شوند، برای اعتذار از تنبلی و راحت‌طلبی خود می‌گویند:

ان شاء الله امام زمان می‌آید و کارها را اصلاح می‌کند.

غافل از آن‌که این اعتقاد بار تکلیف را از دوش کسی برنمی‌دارد و اصلا از کجا چنین تن‌آسایان راحت‌طلبی که با این بهانه‌ها شانه از زیر بار وظایف شرعی و اوامر مراجع تقلید خالی کرده‌اند، قبل از دیگران مورد خشم و انتقام آن حضرت واقع نشوند؟

ما این عید بزرگ را به عموم شیعیان بلکه به همه جهانیان تبریک می‌گوییم و امیدواریم پیوسته مشمول عنایات حضرتش باشیم تا روزی جان‌های ناقابل خود را نثار مقدم مبارکش سازیم یا در راه پیروی از منویات مقدسش فدا نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha