دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام حسن درویشیان- رئیس سازمان بازرسی کل کشور

رئیس سازمان بازرسی کشور گفت: نرخ بیکاری در لرستان بالا است و باید برای رفع این مشکل اقدامات اساسی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام درویشیان، امروز در حاشیه بازدید از مجتمع فولاد خرم آباد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در استان لرستان بالا است گفت:برای ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکری در لرستان باید با توجه به ظرفیت های استان در بخش های مختلف برنامه ریزی های لازم و تلاش های جهادی صورت گیرد . 

وی با اشاره به اینکه متاسفانه هم اکنون تعدادی از واحدهای صنعتی استان تعطیل یا نیمه تعطیل هستند افزود: باید مشکلات این واحدها مرتفع و فعالیت اقتصادی آن ها از سر گرفته شود . 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه قوه قضاییه نیز با توجه به منویات مقام معظم رهبری و شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی ها  و مانع زدایی ها تمام تلاشش را برای تحقق اهداف شعار سال بکار گرفته است، خاطر نشان کرد: قوه قضاییه و سازمان بازرسی آنچه در توان دارند در زمینه تحقق شعار سال بکار می گیرد . 

حجت الاسلام درویشیان بیان داشت: بررسی مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی واحدهای صنعتی لرستان در دستور کار قرار گرفته است . 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین در نشستی با فعالان شهرک صنعتی شماره ۲ خرم آباد برای پیگیری مشکلات واحدهای در تملک بانک ها قول مساعد داد و گفت: رفع مشکل بیکاری لرستان با احیای واحدهای تعطیل شده و راکد امکان پذیر خواهد بود و برای تحقق این مهم باید همت جهادی داشته باشیم. 

حجت الاسلام درویشیان در پایان با اشاره به اینکه سال ها است که مقام معظم رهبری شعار سال را در حوزه اقتصادی تعیین می فرمایند، گفت: امسال نیز معظم له به صورت ویژه مانع زدایی را مطرح کرده اند و این نشان می دهد که تولید هنوز آن گونه که باید رونق پیدا نکرده و باید برای رونق بیشتر تولید، تلاش های گسترده و جهادی صورت گیرد . 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha