جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی بشخی قزوین

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: انقلاب اسلامی با حفظ آرمان ها به راه خود  ادامه می دهد و دشمنان نمی توانند مسیر پیشرفت انقلاب را به مخاطره بیندازند.

حجت الاسلام حمید علی بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین گفت: حضور با صبر و بصیرت مردم در تمام صحنه های انقلاب اسلامی رمز اقتدار و صلابت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در توان موشکی و دفاعی هیچ خط قرمزی جز آنچه که قرآن و دین ترسیم کرده است، به رسمیت نمی شناسد.

استاد حوزه ادامه داد: پرچم اسلام و نظام اسلامی ۴۲ سال در این کشور با مدیریت ولایت فقیه و خون هزاران شهید به اهتزاز درآمده است و هیچ گونه تهدیدی نمی تواند ااین مسیر با اقتدار و با صلابت را به مخاطره بیندازد.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با حفظ آرمان ها به راه خود ادامه می دهد و دشمنان نمی توانند مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی را به مخاطره بیندازند.

حجت الاسلام علی بخشی عنوان کرد: همه کسانی که خود را به اسلام و رهبری نظام متعهد می‌دانند باید در چارچوب رهنمودها، بیانات و نقشه راه رهبر معظم انقلاب حرکت کنند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان ضمن تبریک فرارسیدن دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی، بیان کرد: مردم غیور ایران اسلامی در  یوم‌الله ۱۲ فروردین با رأی قاطع به جمهوری اسلامی، ولایتمداری، هوشیاری و آگاهی خود را به اثبات رساندند و حکومتی مردمی مبتنی بر اصل ولایت فقیه را در کشور مستقر کردند.

وی ادامه داد: نهال انقلاب اسلامی که با نثار خون بهترین فرزندان ایران رشد کرده بود، سرانجام در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به بار نشست و با پیروزی انقلاب اسلامی، زمینه مهم ترین همه پرسی تاریخ ایران زمین، جهت تعیین نوع حکومت فراهم شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha