سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دوازدهم فروردین

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین گفت: در روز جمهوری اسلامی مبارزات ضد استعماری و استکباری و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام مقدس جمهوری اسلامی استقرار یافت.

حجت الاسلام علا ء ا لدین صفی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ضمن تبریک روز دوازدهم فروردین،  گفت: حفاظت از دستاوردها رسالتی تاریخی و فریضه ای همگانی است و استمرار راه شهدا پس از پیروزی انقلاب تاکنون بیانگر عزم جدی ملت ایران برای پاسداری از آرمان های بزرگ و مقدس است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در روز جمهوری اسلامی مبارزات ضد استعماری و استکباری و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام مقدس جمهوری اسلامی استقرار یافت.

حجت الاسلام صفی خانی تصریح کرد: بیگانگان با انواع توطئه ها به دنبال دشمنی با نظام هستند و حضور مردم در ۱۲ فروردین و رای قاطع به حکومت جمهوری اسلامی نقشه های شوم آنان را نقش بر آب کرد.

 معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین با تاکید بر این که انقلاب اسلامی ریشه در روایات اهل بیت (ع) دارد، عنوان کرد: یوم الله  دوازدهم فروردین ماه، فرصتی است تا فارغ از تمام فراز و نشیب‌ها، افتخارات و فتوحات جمهوری اسلامی  و پایمردی ایثار و انسجام ملت سلحشور مقتدر و سربلند را مرور کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha