پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بحرین

حوزه/ دفتر شیخ عبد الله الصالح معاون جمعیت العمل الاسلامی بحرین طی بیانیه ای از عموم ملت بحرین خواست تا برای نجات جان زندانیان از ویروس کرونا و برای آزادی فوری آنها در تظاهرات جمعه خشم شرکت کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، از ابتدای انتشار ویروس کرونا مطالبه مردم بحرین از حکومت آل خلیفه آزادی زندانیان برای نجات جانشان از این ویروس منحوس بوده که تاکنون از سوی این رژیم هیچ گونه ترتیب اثری به آن داده نشده است. این درحالی است که تعداد زندانیانی که به این ویروس مبتلا می شوند هر روز رو به افزایش است.

در همین راستا دفتر شیخ عبدالله الصالح بحرینی معاون جمعیت العمل الاسلامی بحرین بیانیه ای را برای دعوت از آحاد ملت بحرین برای مشارکت در تظاهرات روز جمعه خشم منتشر نموده است.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از تمامی ملت عزیزمان برای مشارکت در تظاهرات جمعه خشم و درخواست آزادی فوری تمامی زندانیان دعوت به عمل می آوریم.

امروز ما با یک فاجعه حقیقی روبرو هستیم که نمی توان از آن غفلت نمود و یا منکر آن شد، بایستی تمامی زندانیان  با هر تضمینی که دولت به خاطر حفظ جان آنها و به خاطر سلامتی همه آنها مناسب بداند، بلافاصله آزاد شوند .

گسترش بیماری کرونا در این شرایط بسیار طبیعی است؛ به طوری که تعداد زندانیانی که به این بیماری دچار شدند تا امروز به ۶۰ نفر رسیده است و اعتقاد بر این است که به دلیل ازدحام بیش از حد در سلول ها ، و به دلیل قرار گرفتن آنها در یک مکان ، تعداد آنها بیشتر و بیشتر خواهد شد.

بنابراین دولت باید بلافاصله زندانیان را با هرگونه ضمانت منطقی و عدم لجبازی و انکار آزاد کند چرا که ما حکومت  آل خلیفه را مسوول جان و حفاظت از سلامتی زندانیان می دانیم.

دفتر علامه الشیخ الصالح بحرینی

چهارشنبه ١٧ شعبان ١٤٤٢هـ

 ٢٠٢١/٣/٣١م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha