جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امر به معروف و نهی از منکر

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: امیدواریم سال ۱۴۰۰ سال راه اندازی ستادهای امر به معروف و نهی از منکر استان در شهرستان ها باشد و تمام تلاش خود را در این راستا انجام می دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام بهروز بهروزی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر، صبح امروز در دیدار با حجت الاسلام مصلح، امام جمعه خورموج، اظهار داشت: امیدواریم سال ۱۴۰۰ سال راه اندازی ستادهای امر به معروف و نهی از منکر استان در شهرستان ها باشد و تمام تلاش خود را در این راستا انجام می دهیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر افزود: آگاهی هایی نسبت به شهرستان ها داریم ولی اولویت شناسی مباحث باید توسط امام جمعه برای ما محرز شود. لذا این شناخت برای بسیار اهمیت دارد.

حجت الاسلام بهروزی افزود: علاوه بر این دقت به مطالبه گرها هم به مطالبه گری هاست یعنی هم شخص و هم مورد باید بررسی شود که در این زمینه امام جمعه کف میدان هست و می تواند بسیار به ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کمک کند.

حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح، امام جمعه خورموج نیز گفت: اولین ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در استان تشکیل شده شهرستان دشتی بوده ولی به دلیلی حمایت کمی که شکل گرفته اثر گذاری بسیار کم رنگ شد.

وی بیان داشت: با توجه به حساسیت و تاکید رهبری بر مقوله امر به معروف ونهی از منکر، ولی از اصل و اساس یک بنای محکم برای این مجموعه دیده نشد و به صورت تعاملی و همکاری و خودجوش گروه های در شهرستان ها زیر نظر امام جمعه و دبیری سپاه شکل گرفت ولی حمایتی که باید صورت بگیرد صورت نگرفت و حمایت مالی نیز انجام نمی شد.

امام جمعه خورموج گفت: اجرای هر برنامه ای بودجه می خواهد، وقتی می خواهیم برنامه اجرا کنیم نیاز به بودجه برنامه داریم. در یک کلام بدون داشتن بودجه و اعتبارات و حمایت و پشتیبانی کار پیش نمی رود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha