جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید محسن حسینی دیباجی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: روش مناسب برای امر به معروف و نهی از منکر بسیار مهم است که باید این گونه روش‌های مناسب به آمران به معروف آموزش داده شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، در دیدار با مسئولان معاونت اجتماعی سپاه استان گفت: تربیت و پرورش نیروی انسانی مناسب یکی از کارهایی است که امام زمان (عج) از زمان غیبت انجام می دهند و برای خودشان نیروهای مناسب پرورش می دهند.

او ادامه داد: انقلاب اسلامی برای زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) ایجاد شده و در راستای جامعه سازی تمدن نوین اسلامی نیز در آینده شکل می گیرد.

حجت الاسلام حسینی دیباجی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید تقویت شود زیرا امر به معروف اگر درست شود، آبادانی را به همراه خود می آورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: متاسفانه جامعه نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت شده و هر چقدر در این زمینه کار شود، سرمایه گذاری است و نتیجه بسیار مناسبی دارد.

وی در پایان گفت: روش مناسب برای امر به معروف و نهی از منکر بسیار مهم است که باید این گونه روش‌های مناسب به آمران به معروف اموزش داده شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha