پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
موفقیت در طرح واکسیناسیون کرونا در مسجد فارست گیت، لندن

حوزه/ مسجد منهاج القرآن در منطقه مسکونی فارست گیت در شرق لندن، با موفقیت قابل توجهی در جلب اعتماد شهروندان برای واکسیناسیون کرونا روبرو شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، درمانگاه موقت واکسیناسیون کرونا در مسجد منهاج القرآن در فارست گیت، منطقه‌ای مسکونی در شرق لندن و رزرو کامل نوبت‌های واکسیناسیون، نشان از موفقیت این طرح داشته و اهمیت مسجد در جلب اعتماد شهروندان مورد تحسین قرار گرفته است.

به عنوان بخشی از تلاش‌های مداوم برای تشویق افراد واجد شرایط به دریافت دوزهای واکسن، مسجدی در فارست گیت میزبان یک کلینیک واکسیناسیون موقت کرونا بوده است.

به دنبال چندین رویداد مشابه که با گروه های دینی در منطقه برگزار شد ، دو جلسه تمام روز در مسجد منهاج القرآن در تاریخ ۳۱ مارس و اول آوریل برگزار شد. کارمندان اداره بهداشت و شرکای آن‌ها، در حقیقت اعتماد بین جوامع از طریق واکسن‌زنی در مسجد را تقویت کرده و به رفع چالش‌های پیش روی واکسیناسیون کرونا می‌پردازند.

دکتر محمد نقوی ، عضو شبکه بهداشت و درمان در شمال شرق لندن در این باره گفت: در حالی که هزاران نفر را با موفقیت در سراسر منطقه واکسینه کرده‌ایم ، ما هنوز مشتاقانه از بسیاری از ساکنان محلی واجد شرایط دعوت می‌کنیم که برای زدن واکسن به ما مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha