سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام مقداد یعقوبی مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب گفت: همکاری جامع ایران و چین تشکیل یک قطب قدرتمند در برابر تحریم های ظالمانه نظام سلطه بوده که موجب نگرانی جریان غربگرا از سیلی خوردن آمریکا می‌باشد.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی، مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، بیان کرد: همکاری جامع ایران و چین موازنه قدرت را علیه آمریکا در دنیا به هم زد و ابتکار عمل را از او گرفت.

وی، افزود: جیغ و داد پر سر و صدای مقامات آمریکایی و اروپایی در خصوص قرار داد ۲۵ ساله ایران و چین، حکایت از آن دارد که عمر سیاست شیطانی فشار حداکثری آمریکا و کشورهای اروپایی به پایان رسیده است.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار داشت: کسانی که برای دستیابی به اهداف کوتاه مدت و پلید سیاسی خود، راه فشار و تشدید تحریم ها را به دشمن نشان می دادند، با این معاهده کمترین نتیجه آن را خنثی کردن تحریم‌ها دانسته و عصبانیت آنها قابل درک است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب، خاطرنشان کرد: اگر اقتصاد مقاومتی در عمل نه در روی کاغذ در دستور کار مسئولین دولتی قرار می گرفت، امروز شاهد تشکیل صفوف خرید مرغ در خیابانها نبودیم.

وی در پایان گفت: دود ناهماهنگی بین دستگاه های دولتی و ضعف نظارت بر بازار، همچنین گرانی مرغ، به چشم اقشار ضعیف و نیازمند جامعه می رود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha