چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کرونا

حوزه/ رئیس کمیته بازرسی و نظارت استانداری فارس یکی از مشکلات انتقال ویروس کرونا را دفاتر اسناد رسمی دانست و گفت: طی روز های گذشته که شدت فراگیری بیماری کرونا بالا رفته است تماس های بسیاری از سوی مردم در این خصوص داشته ایم که رعایت نمی کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، ابراهیم استوار، رئیس کمیته بازرسی و نظارت استانداری فارس، عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان فارس، که به ریاست استاندار فارس و در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد، با اشاره به ارائه گزارش وضع موجود و رعایت محدودیت ها اظهار کرد: متاسفانه کاهش ۱۸ درصدی را شاهد هستیم.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به هشدارها، پیرو دستور استانداری روز گذشته جلسه اضطراری برگزار شد و ۱۴ مصوبه ضروری مبنی بر تشکیل اکیپ ها در استان ها ابلاغ شد که ۳۰۰ اکیپ در این خصوص تشکیل شده است.

رئیس کمیته بازرسی و نظارت فارس با تأکید بر اینکه از روز چهارشنبه ۲۴ اکیپ با مدیریت فرمانداری شیراز تشکیل شده که فعالیت ها را انجام می دهند، عنوان کرد: ۱۱۲ خودرو را از دستگاه ها تقاضا کرده ایم که در اختیار ما قرار داهند که قبل از ساعت ۱۰ روز شنبه در اختیار ما قرار گیرند، پیشنهاد می شود که گیت های بازرسی ورودی شهر شیراز همچنان مانند سابق فعال شوند.

وی یکی از مشکلات انتقال ویروس کرونا را دفاتر اسناد رسمی دانست و بیان کرد: طی روزهای گذشته که شدت فراگیری بیماری کرونا بالا رفته و تماس های بسیاری از سوی مردم در این خصوص داشته ایم که دفاتر اسناد رسمی، شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی کنند.

استوار تاکید کرد: متاسفانه با برخی ادارات که در خصوص دورکاری کارمندان ادارات سختگیرانه عمل می کنند، دچار مشکل هستیم، برخی از دستگاه ها وجود دارند که کار آموزشی انجام می دادند اما امروز دانشجو و دانش آموز نیست و نیاز به پرسنل هم ندارد اما رعایت نمی کنند.

وی افزود: ۱۴ مصوبه ای که روز گذشته به دستگاه ها ابلاغ شده، تشدید بازرسی ها را مورد توجه قرار دادیم اگر تاکید بیشتری شود قطعا در کاهش موج بیماری اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha