پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ذوالفقاری قزوین

حوزه / مدیر مدرسه علمیه امام صادق (علیه الاسلام) قزوین گفت: مردم با خرید محصولات داخلی از تولید کننده حمایت و فرهنگ مصرف کالای ایرانی را در جامعه نهادینه کنند.

حجت الاسلام احمد ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تبریک فرا رسیدن حلول ماه مبارک رمضان، بر بهره گیری بیشتر از فرصت ها ولحظه های ناب آین ماه برفضیلت تاکید نمود.

وی به شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر (تولید –پشتیبانی ها –مانع زدایی ها)، بیان کرد: علاوه بر قوای سه گانه مردم هم در رونق تولید نقش بسزایی دارند. مردم با خرید محصولات داخلی از  تولید کننده حمایت و فرهنگ مصرف کالای ایرانی را در جامعه نهادینه کنند.

حجت الاسلام ذوالفقاری خاطرنشان کرد: چندین سال متوالی است که مقام معظم رهبری شعار سال را با محوریت تولید نامگذاری می کنند و امسال هم در همان راستا و به منظور رفع موانع پیش روی تولید و فراهم شدن زمینه پشتیبانی از تولید کنندگان داخلی نام سال را انتخاب فرموده اند.

وی ادامه داد: اهتمام به مسئله تولید موجب حل مشکلات اقتصادی کشور شده و رونق اقتصاد کشور را رقم می زند.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: بدون پشتیبانی و حمایت مردمی و دولتی  تلاش در جهت زدودن موانع تولید، به سامان نمی رسد. باید به فرمایشات رهبر معظم انقلاب توجه و در جهت تحقق شعار سال تمام همت خود را بکار بگیریم.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قزوین به انتخابات پرداخت و عنوان کرد: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح دو محور مورد تاکید مقام معظم رهبری در انتخابات ۱۴۰۰ است و برای تحقق مطالبه معظم له باید تلاش لازم را بکار برد..

وی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات حماسه‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی، مایه امید دوستان، ناامیدی دشمنان و عقب نشینی استکبار است.

حجت الاسلام ذوالفقاری بیان کرد: مردم بدانند امروز بیش از هر زمان دیگر باید به منافقان و نفوذی های داخلی که ایادی قدرتهای پوشالی هستند بفهمانند نظام زنده است و به لطف امام زمان عج به آرمانهای خود بیش از پیش نزدیک شده است.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    0 0
    مردم اجناس داخلی بخرند و شما ها اجناس خارجی خصوصا عبای آقای روحانی