جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام معبودی قزوین

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی خیال نکند با تروردانشمندان هسته ای و خرابکاری در سایت های هسته ای کشور ما فعالیت هسته‌ای ایران را متوقف می شود، بلکه این خیالی باطل بوده و پاسخ این اقدام را خواهند دید و این کار آنان بدون جواب نمی‌ماند.

حجت الاسلام علی معبودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت:  ماه رمضان عطر بندگی را به مشام انسان می‌رساند. عطری که فاصله زمین تا آسمان را کمتر می‌کند. به همین دلیل باید بیش از هر زمانی دیگر، قدردان شب‌های ماه رمضان بود.

وی خاطرنشان کرد: در ماه رمضان اعمال مستحبی وجود دارد که دارای فضیلت بسیاری می‌باشند و افراد روزه دار می‌توانند با انجام آن‌ها، ثواب روزه خود را چندین برابر کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: انسان باید به همه اعمالی که در دستورات دینی به آنها  سفارش شده است، چه در ماه رمضان و چه غیر رمضان توجه داشته باشد، اما ماه مبارک رمضان از بهترین ماه های خداست و در این ماه به انسان توفیق داده شد در مهمانی پروردگار و خالق جهان هستی شرکت کند و  این برای انسان یک سعادت و افتخار است که در این ضیافت الهی کمال بهره را ببرد.

  رژیم صهیونیستی پاسخ خرابکاری نطنز را خواهد دید

حجت الاسلام معبودی ضمن محکوم نمودن اقدان نابخردانه و بزدلانه رژیم صهیونیستی در جریان سایت هسته ای نطنز، بیان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی خیال نکند با تروردانشمندان هسته ای و خرابکاری در سایت های هسته ای کشور ما  فعالیت هسته‌ای ایران را متوقف می شود، بلکه این خیالی باطل بوده و پاسخ این اقدام را خواهند دید و این کار آنان بدون جواب نمی‌ماند.

وی خاطرنشان کرد:  نظام سلطه و ایادی آن بدانند که این‌گونه کارهای ذلیلانه آنان خللی در عزم و اراده ملت ایران وارد نخواهد کرد و کشتی انقلاب هر روز مصمم‌تر و پرصلابت به راه خود ادامه خواهد داد و جوانان این کشور، دشمن را در تمامی عرصه‌ها ناامید خواهند کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ادامه داد: اصولاً این نوع اقدامات نابخردانه و بزدلانه  زنگ بیدار باش را  بیش از پیش برای  ملت به صدا در می آورد و ماهیت جنایت پیشگی دشمنان این کشور را بیش از گذشته، مشخص و عیان می سازد.

  حجت الاسلام معبودی بیان کرد: بی گمان این اقدام بزدلانه نیز انسجام ملی را عمیق تر و اراده ملت را در مقابله با زورگویی ها پولادین تر می کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha