پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
المپیاد قران

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه همدان گفت: از جمله برنامه‌های معاونت تهذیب برای طلاب در سراسر استان که از سال پیش آغاز شده و امسال نیز با قدرت بیشتر استمرار دارد، می‌توان به اجرای المپیاد حفظ قرآن کریم اشاره کرد.

حجت الاسلام سید محمدرضا ملیحی معاون تهذیب حوزه علمیه همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به فعالیت‌های معاونت تهذیب در سال گذشته و برنامه های این معاونت برای سال جاری،  اظهار داشت: از جمله برنامه‌های معاونت تهذیب برای طلاب در سراسر استان که از سال پیش آغاز شده و امسال نیز با قدرت بیشتر استمرار دارد، می‌توان به اجرای المپیاد حفظ قرآن کریم اشاره کرد.

وی افزود: حفظ قرآن کریم، بین طلاب سطح یک آغاز و در بین طلاب سطوح دیگر نیز ادامه پیدا کرده است، که بحمدالله نتایجی خوبی از اجرایی شدن آن تا به امروز به دست آورده‌ایم.

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان با بیان اینکه این طرح به دو صورت حفظ کل و حفظ جز در حال پیگیری است، مطرح کرد: المپیادی نیز در سال گذشته با حضور تمامی طلاب سطح یک استان برگزار شد و در آن طلاب از نظر سطح علمی در حوزه حفظ قرآن، مورد سنجش قرار گرقتند.

وی خاطر نشان کرد: در کنار برگزاری این المپیاد، جلسه‌ای تحت عنوان درس اخلاق با محوریت قرآن و مسابقات قرآنی اجرا شد که در میزان رضایت‌مندی طلاب نسبت به این المپیاد و تشویق دیگر طلاب بسیار موثر بود.

حجت الاسلام ملیحی با اشاره به مراسم تقدیر و تجلیل از نفرات برتر و برگزیده در این دوره، عنوان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته و استقبال خوب طلاب سراسر استان، این طرح با قدرت بیشتری امسال نیز ادامه خواهد داشت و طلاب در کنار دورس حوزوی رایج، ضمن حفظ قرآن، با مفاهیم قرآنی همچون تفسیر و ترجمه، آشنا خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha