جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مریم دل افکار

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان فارس بر ضرورت پژوهش های طلاب با رویکرد دین محور و پاسخ به شبهات علمی تاکید کرد.

مریم دل افکار در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به اینکه طلاب باید در خصوص مسائل روز جامعه پژوهش های خود را انجام دهند، اظهار کرد: نظر به تفاوت نیازهای جامعه فعلی، طلاب باید پژوهش های خود را در خصوص مسائل روز جامعه به عنوان یک رسالت خطیر تلقی کنند و با رویکردی دین محور به سوالات و ابهامات پاسخی علمی ارائه دهند.

وی در ادامه  ضمن درخواست از نمایندگان مجلس و مسئولان در خصوص فضای مجازی  در راستای تدوین، تصویب و اجرای قوانین پژوهش محور، در خصوص ارزهای دیجیتال نیز اضافه کرد: با پیشرفت تکنولوژی در حوزه فناوری اطلاعات، عده ای سودجو سعی در سوء استفاده از وضعیت بحران اقتصادی مردم دارند از این رو تقاضامند هستیم، همزمان با پیشرفت های علوم، تدوین قوانین به روز، توسط منتخبین امین مردم در مجلس صورت پذیرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان فارس تصریح کرد: عدم وجود قوانین واضح، دست مسئولان را خواهد بست و عرصه را برای مانور سودجویان باز خواهد گذاشت.

وی در پایان عنوان کرد: بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال می بایست به طور دقیق با پشتوانه قوانین معلوم برای مردم تبیین شود تا کمتر شاهد فریب عوام جامعه باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha